FAIL (the browser should render some flash content, not this).

Constructia Cobra Shelby


Masina este gata. In randurile ce urmeaza am sa descriu etapele parcurse, problemele si solutiile gasite. Sper sa fie de folos altor visatori-constructori, astfel incat sa avem cat mai multe masini frumoase in Romania. Si vizitati 4tuning .

Kit-ul

Am optat pentru un kit Sumo manufacturat de Pilgrim -Uk. Acest kit este foarte polpular printre iubitorii de Cobra si are o documentatie bine pusa la punct.

Kit-ul insa a fost cumparat din Germania de la firma dlui ing Martin Drengenberg, din Dortmund. Tot de aici pot fi cumparate sau comandate diferite componente, ca exemplu arborele cardan a fost modificat de ei.

Nu am cumparat motorul din kit pentru ca noi doream sa il putem omologa in Romania, iar motoarele recomandate de Pilgrim nu puteau fi omologate in Romania.

Masina donatoare

Datorita specificului proiectului am folosit 2 tipuri de masini pentru piesele necesare.

De la un  Ford Sierra Cosworth am achizitionat cutia de viteze, basculele, fuzetele, arborele cardan, planetarele si pedalierul.

De la un Ford Mondeo ST220 (accidentat, din Germania) am cumparat motorul, toata partea electrica inclusiv managementul motorului, ABS-ul, airbagul si incuietorile.

Sasiu, suspensie, tren de rulare

Dupa achizitia componentelor de suspensie, parte de la un Sierra, am trecut la curatare si vopsirea lor. Apoi le-am montat pe sasiu.

Rezervorul de benzina este de la o Dacie Papuc in care a intrat aproape fara modificari pompa de benzina de la Mondeo ST. Am montat filtrul de benzina si canistra de evaporare.

Pompa de frana este tot de la Sierra, la fel si pedalierul.